Asukkaalle
Täältä voit tehdä huolto- ja vikailmoitukset, soittaa ovenavauspalvelun ja lukea vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Palvelumme ovat aina valmiina tukemaan sinua asumismukavuuden ylläpitämisessä.
FAQ
Usein kysytyt kysymykset
Kuinka teen huoltoilmoituksen?
Huoltoilmoituksen voi tehdä kätevästi ”Vikailmoitus” lomakkeella ”Asukkaalle”-osiossa. Täytä lomake ja kerro yksityiskohtaisesti huoltotarpeesta, niin huoltotiimimme ottaa asian käsittelyyn mahdollisimman pian.
Milloin huolto- tai vikailmoitukseni käsitellään?
Mahdollisimman pian saapumisen jälkeen. Teemme vikakorjaukset arkisin klo 7—16. Ilta- ja viikonloppupäivystys on tarkoitettu kiireellisiä tapauksia varten,
esim. vesiputken rikkoontuminen.
Kiireelliset ongelmat priorisoidaan.
Miten tilaan ovenavauspalvelun?
Ovenavauspalvelun voi tilata puhelimitse numerosta
044-235 1065.
Voit tarkistaa hinnaston ”Palvelut” -sivultamme.
Päivystämme 24/7.
Pitääkö minun olla kotona, kun huoltomies tulee?
Ei ole pakollista olla kotona. Voit ilmoittaa huoltomiehelle, miten asuntoon päästään tai missä mahdolliset avaimet sijaitsevat. Tarvittaessa huoltomies ottaa sinuun yhteyttä.
Mistä saan tietoa kiinteistöä koskevista muutoksista tai huoltotöistä?
Ilmoitamme kiinteistöä koskevista muutoksista ja huoltotöistä porraskäytävien ilmoitustauluilla sekä sähköpostitse asukkaille.
Kuka vastaa ulkoalueiden hoidosta, kuten lumitöistä ja hiekoituksesta?
Ulkoalueiden kunnossapito, kuten lumityöt ja hiekoitus, hoidetaan kiinteistönhuollon toimesta talvikaudella.
Kuinka usein viheralueita hoidetaan?
Viheralueiden hoitoon kuuluvat mm. nurmikoiden leikkaus ja kasvien huolto, jotka tehdään säännöllisesti kasvukauden aikana.
Miten ilmoitan muutosta?
Muutosta voit ilmoittaa tekemällä muuttoilmoituksen painamalla vieressä olevaa kuvaketta
Kiinteistöpäivystys
Äkillinen ongelma? Päivystyksemme auttaa nopeasti, vuorokauden ympäri.
Ovenavauspalvelut
Me varmistamme, että pääset takaisin sisään ilman huolta joka päivä 24/7!